فرزند آدم

بایگانی
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ
در این وبلاگ از دغدغه هایم می نویسم؛ از مسائلی که برایم جالب است یا ذهنم را مشغول کرده اند؛ از مسائلی که مرا به وجد بیاورند یا متحیرم کنند. 
سعی می کنم خودم باشم. به نظرم یکی از مهمترین ویژگی های یک انسان اینه که خودش باشه. خودش خودش باشه. کمی پیچیده است این که گفتم ولی جدی بود. این که یک انسان صداقت داشته باشد بسیار مسئله ی مهمی است. البته این صداقت یک مفهموم بسیار گسترده ای است که از قول تا فعل آدم را پوشش می دهد. یعنی هم شامل صدق درونی می شود یعنی آدم با خودش صادق باشد و هم شامل صدق قولی می شود یعنی آدم دروغ نگوید و هم شامل صدق رفتاری یعنی آدم ریا نورزد. و همان طور که گفتم من می خواهم فقط سعی کنم این گونه باشم.
دلا دلالت خیرت کنم به راه نجات
مکن به فسق مباهات و زهد هم مفروش
حافظ 
  • حسین بیطرف

نظرات  (۲)

  • وحید فرنیا
  • سلام
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام وحید جان
    ممنون لطف داری شما.

    سلام

    شروع طوفانی بود ولی در نطفه خفه شد.

    از سال ۹۴ تا حالا جز یک نوشته بسیار جالب راجع به شعری از شاملو دیگه خبری ازت نیست.

    اگه بیشتر بنویسی مطمئنا کسانی پیدا می‌شوند که نوشته‌هات رو دوست داشته باشن از جمله بنده حقیر.

    بیشتر بنویس. اصلا بنویس چرا اینهمه مدت چیزی اینجا ننوشتی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی